20 år!

Ja må jag leva, ja må jag leva uti hundrade år!
YES! Äntligen 20 år! Systemet here i come! Eller ja, inte fören imorgon! Men ändå!
Fan vad skönt det känns.
Känner mig inte direkt äldre dock? Haha!
Fult väder är det också på min födelsedag. Inte OK!
Fick en klocka i födelsedagspresent av Tomas! Jätte fin vit och lite rosa! Ska försöka hitta den så jag kan lägga upp den här så att ni får se!
Från när jag fyllde 18
Ska snart in till stan på fika och mys! Handla en fin klänning till imorgon måste göras!
Slapp och mysig dag!
Sen hem och baka tårta innan familjen kommer på kalas!
/ Ida
0 Kommentarer till "20 år!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!