BLÄÄÄÄ

Idag är det en tycka synd om mig dag.
Jag har ont i hela munnen så kan typ inte äta..
Huvudvärk och min hand är blå och svullen. Ortopeden imorgon iaf!
Sen så vill jag bara vara ifred från allt STÖRIGT runt om kring mig, if you know what i mean.
Ett badkar skulle sitta fint nu!
Har iaf en godis påse och en katt som ligger och gosar med mig, kanske han tycker synd om mig?
Gjorde även en god köttfärssoppa idag!
12 dl vatten, 3 buljongtärningar, 5 potatisar (Hade ingen morot så de blev lite mer potatis), köttfärs, passerade tomater, svartpeppar, vitlökskrydda, lökkrydda, oregano, salt.
Och fattade inte ett piss i skolan
/ Ida
0 Kommentarer till "BLÄÄÄÄ"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!