Hästar!

Jag och mamma har praktiskt taget fått 2 hästar! Dem står typ vid Föllinge och det är ingen som rider dem. Ägaren har flyttat till stan och är inte intresserad längre. Vi behöver inte betala för något utan bara gå dit och rida hur mycket vi än vill! Gud vad glad jag blev! Det är precis så jag vill ha det! :D
Den jag ska rida är den 8 årig förstaklassig hopphäst! Mamma ska rida en innriden travare. Det finns en padok med hinder och mils långa skogsvägar! Jag är så pepp!!!! :D
Så imorgon ska jag och mamma dit för att testa dem! Hoppas på fint väder :D
Har nyss STOR städat hela lägenheten. Torkat alla luckor och allt. Ska snart till affären och handla ingredienser till mi krämiga currykyckling gryta!
Sedan MÅSTE jag plugga!
/ Ida
0 Kommentarer till "Hästar!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!