Mysig väckarklocka!

Blev väckt av en stor puss på munnen och en gosig kille som skulle åka till jobbet. Mysigare väckarklocka får man leta efter! Jag som hade tänkt sova till MINST tolv så att kärringen i mig orkar hålla sig vaken till krogen ikväll! Men men!
Ska väl snart äta lite frukost, eller hålla mig en stund och sen äta lunch!
Klockan två tar jag bussen in till stan! Ska köpa lite hårfärg och mat! Filippa och jag ska nämligen leka frissör och laga as god mat innan festen ikväll! Mys!
(HAR FORTFARANDE INGEN BILD PÅ OSS FILIPPA!).
Katterna har börjat fått en dålig ovana! Dem sover hela natten men vid sådär sex/sju så blir dem busiga och springer runt och väcker mig! GRR! Som ett par småbarn. Då måste jag stänga ut dem och sen går de ju såklart inte att somna om på ett tag. De suger!
Gäääässppp.. Nä man kanske ändå ska försöka somna om? Haha!
/ Ida
0 Kommentarer till "Mysig väckarklocka!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!