Puss

Rolig kväll igår! Var hos Filippa och fixade håret och åt jätte god mat! ;) Sedan fortsatte vi festandet hemma hos Josse med spel och en massa dricka!
Sedan blev de Olearys. De var väl kul men jag hade kunnat stannat hos Josse! Krogen är så överskattad. Samma folk, samma musik samma allt :P
Ont i fötterna idag iaf!
Har kollat lite på the middle, köpt potatisgratäng för idag blir det revbenspjäll som Tomas får göra!
Är lite bakis i magen känner jag.
ÅH! Vampier diaries på tv:n! BLÄÄÄ
Ikväll är det melodifestivalen! Tomas och jag ska mysa och KANSKE att jag orkar göra lite muffins till han bara för att han var så söt imorse!
- Älskar du mig lika mycket som du gjorde för tre år sen?
- Nej... Jag älskar dig mycket mer



0 Kommentarer till "Puss"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!