Sovmorgon (Y)

Vad skönt det var att sova ut idag. Egentligen var jag inte ledig imorgon men har sovit så dåligt de sista två dagarna så behövde verkligen sova ut. Har inte sovit bra inatt heller men skönt att vara hemma lite extra på morgonen!
Vaknade tio och pluggade en timme, hann läsa lite ur filosofiboken.
Nu ska jag snart till skolan för att prata om hälsa i någon timme!
Sedan blir det Krokom med Julia! Efter hennes träning så drar vi till Lit för filmmys kväll!
Bra dag helt enkelt verkar de som!
Imorgon är det födelsedagsmiddag hos Frida! Men först måste jag göra klart mitt grupparbete, så blir kvar på skolan till tre imorgon. Skynda sig hem och göra sig iordning och sedan dra iväg!
I helgen blir det bara plugg plugg! Ska hinna läsa ut filosofi boken OCH etik boken! Så de roliga får man ha på veckordagarna! Tenta om två veckor!
Fyller också 20 år en vecka! JIPPIE!
Nu må jag till skolan!
/ Ida
2 Kommentarer till "Sovmorgon (Y)"
Postat av: Matilda/Sminklådan

sv: Jag sminkar mig oftast bara när jag vill ha något att göra, ungefär som när man ritar :P För att få ut inspirationen helt enkelt..brukar inte gå ut i det. Men jag skulle kunna gå ut i det mesta iallafall i ögonsminkväg ;) Brukar bara sminka, fota, ta bort :P

URL: http://sminkladan.blogg.se/
Datum: 2011-02-03 / Klockan: 12:49:21
Postat av: Erika

20 om två veckor?? Är ju bara en vecka kvar dumsnut :)

URL: http://er1ka.blogg.se/
Datum: 2011-02-04 / Klockan: 15:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!