Systembolaget

Festen i fredags var awesome! Vissa blev lite för fulla men de var riktigt kul! Hemma fester äger! Fick ett smyckeskrin av Annika med en bild på oss <3
2 lapin kulta av Erika! (7.0:erna har slutat tillverkas! Vad less man blev då man fick veta de!) <3
En mugg av Malin med en apa och en rolig text på! <3
Av Bella fick jag ett handmade halsbandd och 5 20:er! as fint! <3
Och av Frida fick jag badrumstvål som lukta super gott och en parfym! <3
 
Just ja! Av killarna från Sveg fick jag en grästrimmer och en rolig dikt! HAHA! :D

Lägger ut bilder ikväll!
Fick förresten en tv, en samsung galaxy mobil, ett jätte sött gosedjur, te, te kopp och fat, dubbelörhänge, bio, pengar och kläder av familjen!

Var ju på systemet för första gången också! Hann inte riktigt njuta av de för jag hade så bråttom men de var awesome de med! Kändes inte riktigt som att jag hörde hemma där! Men man vänjer väl sig ;)

IGår åkte jag och Tomas till Krokom för att mata lite djur (Familjen är ju i Sundsvall på fotboll) och sen blev vi kvar här! Åt jätte god mat som vi snyltade på mamma och pappa, haha :) Och såg på filmen Daylight

Snart är de alla hjärtans dag! Vad ska alla göra :) ?

Snart ska jag till Lit! Tomas föräldrar kommer!

/ Ida
1 Kommentarer till "Systembolaget"
Postat av: Erika

Hur länge är dina föräldrar i Sundsvall? Ska de på Ikea? Tror du de kan köpa 3 ramar åt mig???? ^^ XD Haha. Känns onödigt för mig att åka hela vägen ner för 3 ramar nämligen.. :P

URL: http://er1ka.blogg.se/
Datum: 2011-02-13 / Klockan: 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!