The list

Dag 1 – Presentera mig själv med en bild och 10 fakta. 
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Mina syskon.
Dag 5 – Min kärlek.
Dag 6 – Min favorit årstid och varför.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Min favorit film.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – En dålig vana som jag vill bli av med.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – En person jag vill byta mitt liv med för en dag och varför.
Dag 21 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Det pinsammaste som hänt mig

Tänkte jag skulle göra en sån här som alla gör! Så man har något att skriva varje dag! Hoppas det skall uppskattas. Börjar nog imorgon eller på lördag. Då jag har tid helt enkelt! För just nu är ju Julia här och vi ska fetta en massa chips och dipp! En choklad emellanåt är ju också tillåtet!
Easy A står på filmlistan! GREAT!
/ Ida
0 Kommentarer till "The list"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!