Äntligen glad!

Vaknade av mig själv klockan 09.30! 30 min innan klockan skulle gå igång! Underbart då man vaknar innan!
Är på gott humör idag! Duschade, sminkade mig (Vilket jag inte gjort på ett tag, haha!) och solen lyser ute! Önska jag var ledig så man kunde få lite färg. Men äh!
Jobbar 12 - 21 idag, sedan kommer Tomas hem!!!! JIPPIE! Gosa!
Båda är ledig imorgon! Äntligen får vi umgås lite!
Ser top model säsong ett på tv:n! Länge sedan nu! Ska snart äta lite Gulasch soppa och sen dra mig mot Lit!
Har as god middag idag! Rostbiff och potatissallad! MUMS!
Ska ut och gå imorgon, ska tvinga med mig Tomas! Så vi börjar röra på oss! Haha!
0 Kommentarer till "Äntligen glad!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!