Fått mycket gjort idag!

Idag har jag varit super duktig!
Gick upp lite innan tio och drog ner på Dollarstore! Där köpte jag lite grejs till lägenheten! Sen blev det kemtvätten för att lämna in min stora svarta lurviga matta! Sedan åkte jag hem till Fille för att kolla hennes post!
Efter det, handla lite!
Då jag kom hem började jag baka min kladdkaka som jag ska bjuda familjen på då de kommer ikväll på lite fika! Köpte även lite gott nytt te som de ska få testa.
Sedan har jag städat HELA lägenheten. Det såg ut som ett bombnedslag med alla flyttkartonger och saker som låg där de inte skulle ligga. Så nu kan man i alla fall gå här! igår kväll var det som stigar mellan rummen! Haha!
Men nu är det fint! Skulle faktiskt vilja påstå att köket nästan är färdigt! Men allt annat har jag en bit kvar på!
Nu ska jag bada lite! Min rygg gör så ont! Hade ont igår också, börjar bli gammal!
2 år sedan då jag fyllde 18!
Imorgon ska jag jobba! Var länge sedan nu. Jobbar till på fredag och fredag kväll bär det av till Sveg och Björnfesten! Tummen upp på det.
Nu kan jag inte sitta här mer! Har fortfarande lite att göra!
0 Kommentarer till "Fått mycket gjort idag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!