DeppIda

Nu fick jag ett sånt där tråkhetsslag.
Känns som att livet suger och allt är tråååkigt! Finns inget att göra.
Tur att man ska iväg och jobba snart så att man får lite nytta gjort.
Kollade mitt schema och jobbar varannan helg (HELA dagarna också med dubbelpass) och sedan varannan dag tidigt morgon tidigt sluta, Börja sent sluta sent. Börja sent sluta sent suger. Visst skönt att sova lite men min kropp kommer bli galen!
Se Tomas varannan dag typ också. För då jag kommer hem sent vill jag och han sova. Så tråkigt.
Nu ska jag sluta deppa och göra middag!
1 Kommentarer till "DeppIda"
Postat av: anneli

absolut, vad blir det till middag då? :)

URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Datum: 2011-06-22 / Klockan: 15:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!