Pretty woman

Jag har super tråkigt!
Kom också på att jag inte bloggat på ett tag om vikt-tävlingen!
Jag åt lite godis fredag och lördag (Mest fredag) sedan en sockerkaksbit då pappa fyllde år. Igår då jag satt uppe nästan hela natten åt jag lite chips och dipp.... Tänkte egentligen inte men blev så sugen! Men åt typ 6 chips. Sen var de inte så gott längre :P
Men jaa, de går väl bra iaf! Blev ju kebab till middag igår. Men åt inte så mycket på hela dagen så de gick väl bra.
De positiva med att vara sjuuk, man är inte så hungrig!
Idag har jag ätit en hårdbrömacka med skinka och en skål med mannagryns gröt :)
Citronvattnet måste jag gå tillbaka till! Har missat några dagar. Inte bra!
Ska göra någonting med köttfärs idag, men vet inte riktigt vad!
Har förresten gått ner 2 kg! Wihooo! (Fast ja, min mens är slut så de var säkert de jag väger nu som jag egentligen väger! Haha!). Men så fort jag blir frisk och har kommit till stan blir det träning på gym! Man kan ju inte bara äta bra, man måste ju träna också! Den här tävlingen ska jag vinna ;)
Ska nog kolla vad det finns för recept så jag snart kan börja med maten. Om mitt huvud tillåter de! Hoppas Tomas kommer ihåg ipren...
/ Ida
0 Kommentarer till "Pretty woman"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!