Rea och mys i alkisparken!

Fint väder det var idag!! Och det insåg jag inte fören jag hade klivit ur bilen i stan med långbyxor! Så inhandlade ett par höga vita shorts från Gina plus två linnen i baby blått och gult! De var ju rea... Tihi. Plus att jag fick skatteåterbäringen idag! Även mitt schema! FULLSMOCKAT med pass! Mycket dubbelpass på helgerna! De gillas med mycket O.B. Kommer vara as rik i augusti! Då ska jag åka iväg på en resa och sen dra ner till Stockholm för en shoppinghelg med Erika!
Köpte iaf två jätte bra presenter till pappa också! Även en sallad och jag och Julia åt i alkisparken (Ni vet, parken mittemot traktören ;) ) Men det var inga alkisar där idag iaf!
Imorgon ska jag in till stan som sagt! Sedan blir det av till Krokom för att se Linneas skolavslutning och efter det mys med Erika!
På lördag kommer Erika och Helen hit! Vi ska grilla!! Så hoppas verkligen på fint väder! MYS :D <3
Ska se lite 90210 nu eftersom Tomas ska sooova! Ska försöka gå och lägga mig någorlunda tidigt men de blir nog svårt med tanke på att jag sov till 12.00 typ idag... Illa!
Dagen inspiration! Snygga Jessica Alba! Ge mig hennes kropp!

Förresten! Höll på att slinta riktigt rejält idag! Har bestämt mig för att jag får äta godsaker EN gång i veckan. Så denna vecka blir det på söndag då pappa fyller år. Men Tomas har tjatat på mig att jag ska baka i typ tre dagarn nu! Så idag höll jag verkligen på att ställa mig och baka! Var så himla sugen på något sött! Höll på att köpa en chokladkaka på Ica också! Men jag gjorde inte de :D ! Istället tog jag en hårdbrömacka, en kopp te och ett päron! Känner mig riktigt stolt över mig själv faktiskt! För den här tävlingen ska jag allt vinna!!
/ Ida
0 Kommentarer till "Rea och mys i alkisparken!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!