Sjuklingen/veklingen

I lördags natt vart jag sjuuk! :( Hög feber, ont i halsen och förkyld. Detta hände då Erika och Helen åkt hem! vi hade det jätte mysigt men mot slutet blev det lite myggigt! Har typ 10 myggbett på mitt ben!
Har inte bloggat för det har inte hänt mycket alls sen i lördags! Igår gjorde jag en kraftansträngning och åkte iväg till Krokom med Tomas för att gratta pappa som fyllde år! :) Sen åkte vi nästan direkt hem till Lit så att jag fick sova lite.
Min pappa och jag julafton 2010! 47 år, nu börjar du allt bli gammal! Men man är ju inte gubbe fören man blir 60 som pappa sa igår ;)

Idag har inte varit så mycket bättre. Missade intron på jobbet, men hon jag pratade med sa att lyfttekniken var viktigast och att jag helt enkelt får göra den en annan dag!
Så idag har jag bara legat i sängen, ätit nudlar och kollat på 90210.
Tomas har varit underbar! Tagit hand om mig hela tiden då jag varit sjuk. Bättre kille finns seriöst inte! Gjort te, gjort mat, tagit disken och helt enkelt gjort allt för mig! Underbar som sagt. :love: Obeskrivlig kärlek till den killen!
Känner mig piggare nu. Huvudet snurrar då jag går upp och jag har fortfarande lite hosta. Men piggare är jag allt! Så ska försöka ta tag i disken och lite packning! Men mest ta det lugnt så att jag kan gå på en jobbgrej i stan på torsdag!
Nu har Tomas gått och lagt sig och jag har nyss druckigt upp mitt te. Ska nog kolla lite serier. Funderar på att ladda ner One tree hill då jag är klar med 90210! Alla säger ju att den har blivit så mycket bättre så man kanske ska ge serien en ny chans? Serien var ju ändå min favoritserie för några år sedan! :D
/ Ida
0 Kommentarer till "Sjuklingen/veklingen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!