Storhelgen

Jag har jobbat och stått i så jag har tyvärr inte hunnit blogga så mycket! Men nu kände jag att jag hade lite tid och ork till det!
Har som sagt börjat jobbat! Mycket man ska lära sig på kort tid men det är roligt! Steg upp väldigt tidigt imorse och har nu väldigt ont i fötter och ögon. Men börjar 16 imorgon och jobbar bara till 21! Så de är härligt.
Erika var över en sväng på fika idag! Eller ja, fika och fika. Te fick hon! Haha! Men de var mysigt som vanligt! Pratade lite om midsommar som vi ska fira hemma hos henne på fredag!
På torsdag drar jag till Krokom efter jobbet klockan 14.00 med katterna! Tomas ska nämligen till Sveg imorgon på jobb och jag har inte lust att sitta här själv. Så stannar där och passar på att umgås lite extra med lite släktingar som är på besök! Stannar till söndag kväll!
Längtar till helgen! Mycket som ska hända. Men känner på mig att det inte blir mycket sova då det finns två små barn. Men det pallar jag!
Jag och the Axel man!
Nu blir det komedi på sexan och lite godis som jag har förtjänat!
0 Kommentarer till "Storhelgen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!