Viktminskningstävling!!

Har jag sagt att jag är med i en tävling över sommaren? Jag, Erika & Malin kommer bo på olika håll och ska därför ha en liten tävling för kul skull! En vikt tävling är det.
Erika ska gå upp i vikt och jag och Malin ska gå ner! Den som går ner/upp mest till den 1 september vinner ett klädesplagg av de andra två deltagarna! :D
(Deltagarna halloween 09) ;)

Jag köpte en våg i torsdag och huvva vilken ångest man fick då man ställde sig på fan skapet! Såhär mycket trodde jag ALDRIG att jag skulle väga. Men nu blire ändring! Vill ner MINST 10 kilo så de blir till att kämpa hårt.
Tävlingen började den 1 juni, men eftersom det var så mycket studentmiddag, farmor - mys - middag och hejdå - Filippa - drickande så började jag idag istället! Måndag, perfekt start på veckan! Har som vanligt varit sugen på godis men tog en knäckebrödsmacka med ägg och kaviar och en kopp grönt te istället! Mums!
Har ätit lite för dåligt idag! :P
Somnade klockan två igår och steg upp klockan tolv. Eller ja, vaknade klockan 09.00 och läste då en bok en timme sedan låg jag och slappade till tolv. Men då blev det stressigt! Skulle upp och duscha för klockan 13.00 bar det av mot staden! Erika skulle bli klippt av Therese (Filippas kompis) och jag ville ju säga hejdå till Fille! Så sorgligt... Vi kommer inte ses fören i september!!! Om inte jag kan komma ner i slutet av juli. Det suger! Men vi får prata i telefonen. Ska även hålla koll på hennes post! :)
(Haha! Enda bilden jag har på mig (Grönt linne) och Fille (Längst till höger)! Dåligt!)

Men då till maten. Eftersom det vart så stressigt åt jag bara en banan till frukost/lunch. Så då jag kom hem var jag HUNGRIG! Couscous med kycklingröra (Creme fraiche, fahitas krydda och vatten med kyckling såklart!) blev det! As gott! Fast vi gjorde liiite för mycket couscous så nu har vi för hela veckan. Haha!
Tänkte nämna tävlingen för jag kommer blogga om min kämpan med vikten under sommaren! Ska bli lite bättre på att uppdatera så att både Erika och Malin kan hänga med då de inte är här! Hoppas de gör samma sak ;)
Tänkte först skriva startvikt och mått här men tror jag är lite för obekväm med det än.. Tror jag skriver det då ajg gått ner lite! HAha!!! Har skrivit upp det för mig själv ;)
Nu ser jag Shanghai nights med Tomas och bara myser med min kopp te! Imorgon ska jag tvätta en massa kläder, gardiner, lakan osv (Tvättmaskinen var upptagen idag) och städa! Tänkte även ta mig en liten cykeltur om vädret tillåter det! Åska och regn såg det ut som det skulle bli... Trist! Annars får jag väl träna på min pilatesboll! I Sommar då jag flyttat in till stan blir det mer gym!
Ska ring och höra vad som hänt med mitt schema då jag inte fick tag på jobbet idag!
Så, tror ni jag vinner ;)?!
/ Ida
0 Kommentarer till "Viktminskningstävling!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!