600 kr

Sa jag att jag fick p-böter idag?
600 kr.. Japp.. Ställde mig utanför en p-zon. Alltid lika roliiiiigt...... NOT.
Har sätt flera bilar stå där så trodde de var OK. Men aja. Bara att betala och se glad ut.
Har nyss diskat. De var en hel del! Kommer sakna diskmaskin då jag flyttar... Antar att de inte kommer finnas någon i min blivande lägenhet.
Förresten! Har fått jätte bra hy! Eller ja, bättre än jag hade förut! Kan de vara citronvattnet?
Har fått ett sådant sug efter citronvatten ibland. Dricker jag inte de 2 ggr om dagen får jag crawings! Men jaa, de är ju ett bra crawing. Jämfört med godis.
De står en godispåse och kollar på mig just nu. Men är inte så sugen faktiskt!
/ Ida
0 Kommentarer till "600 kr"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!