Den här dagen kunde inte börjat sämre

Är på så sjukt dåligt humör idag. Vill bara gråta. Irriterad som fan! Kunde inte sova igår för att jag var så irriterad. Täcket låg inte rätt, de var för varmt osv. Nu är jag irriterad på att Tomas ALDRIG vill äta något nytt. Sa att vi kan äta en jätte god pizza soppa. Innan han ens fick veta vad de var i sa han: BLÄ!
SÅ JÄLVA STÖRIGT! Så sa att de var bacon och bara sånt han gillar i. Men NAMNET lät äckligt. GRRR!!!
Längtar till onsdag då jag förhoppningsvis ska shoppa lite med syster och mamma! Behöver lite egen tid och mys! Tycker synd om mig själv, gud vad patetisk jag är!
Nu ska jag duscha.. Vill duscha själv men nää. ÅHHAAHHRRGGGG
Idag vill jag vara ifred...
/ Ida
0 Kommentarer till "Den här dagen kunde inte börjat sämre"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!