Flytt!

Glömde skriva att jag ska flytta! In till Östersund! :D
I april säger vi upp lägenheten och flyttar i juli! Längtar som ett as! Ska bli så roligt. Kunna gå till skolan och affären, vara med folk sent på kvällarna och framför allt kunna vara ute och supa och sen ta sig hem lätt!
Vi ska ha en läegnhet på minst 55 kvm och hyra på mest 6000 kr, helst mindre!
Vill typ redan börja packa undan saker bara för att jag är så exalterad! Mamma och jag ska på Ikea innan och köpa hyllor, tavlor och ramar! För lägenheten jag ska till nu kommer jag stanna  i Minst 3 år till!
Får också veta resultatet på tentan på måndag, eller lärarna säger de iaf!
NERVÖS.
/ Ida
0 Kommentarer till "Flytt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!