GRR!!!! @£¤!!%¤

Dagen började bra men nu är jag arg!! Jobbigt, hatar att vara arg!
Men beter man sig som en jävla #""%%%%%###&&&//%¤! så har jag fan rätt att vara arg!
2 Kommentarer till "GRR!!!! @£¤!!%¤"
Postat av: Sanna

Hej!

Jordnötter som är rostade innehåller 10,3 g kolhydrater per 100 gram.

Pekannötter innehåller 8,8 g kolhydrater per 100 gram. Ganska mycket, men är okej ibland som snacks. Dock så äter inte jag det eftersom jag är allergisk. Så jag får hålla mig till avokado och räkor som snacks, men det är ju inte fy skam det heller =)



Oj, det bästa till frukost? Hmm, finns ju inte så många olika alternativ, utan det är ju ägg i olika former. Kokt, stekt, omelett, äggröra..

Det är ju nackdelen med LCHF, att det knappt finns nån god frukost. Men sen beror det ju på hur hård man är. Vill man släppa lite på tyglarna så kan man ju äta naturell yoghurt eller en tallrik med fil och kanel.



Ha en bra dag!

Kram Sanna

URL: http://www.giblogg.se
Datum: 2011-03-10 / Klockan: 10:50:44
Postat av: Rosie

instämmer!!! PUSS


Datum: 2011-03-11 / Klockan: 21:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!