Kalops

Gör just nu kalops och det luktar himelskt!
Skulle plugga idag som alla andra dagar men har man ens öppnat boken? NÄE!
Ska se filmen Buried ikväll. Handlar om en kille som blir levande begravd i... Öknen tror ja och ska försöka ta sig ut! Blir nog spännande. Men innan jag kan unna mig de måste jag ta tag i BÖCKERNA! Ska ju lära mig alla nervsystemen! Och imorgon på dagen kommer jag inte hinna de för då blir det skoter med familjen och älskling! sitta på isen och grilla fläsk! MUMS!
Så hoppas på as fint väder med mkt sol!
Känner mig seg idag. Lite ont i huvudet och bläää. De suger.
Nu ska potatisen i grytan!
/ Ida
0 Kommentarer till "Kalops"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!