Läkemedelsberäkning

Läkemedelsberäknings föreläsning idag... Huvva vad svårt de var! fattade lite hur man ska räkna med sprutorna men thats it! Så må börja plugga de snart.
Innan jag coh Filippa åkte till skolan gymmade vi! Min kropp är helt mör nu efter tre dagar med hårdträning! Men på måndag kör vi igång igen :D
Tomas håller på att göra piroger till mig. Mums!
Imorgon blir det doktorn med min kära fru, sen blåbärspajbakning med Erika och på kvällen fest med kära Filippa och min fru och även min man! Tihi :D
Så längtar tills imorgon!
I helgen ska jag börja plugga och sen på måndag blir det doktorn! Se vad dommen blir.
Usch de snöar ute, jag som vill ha klackskor imorgon!
/ Ida
0 Kommentarer till "Läkemedelsberäkning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!