Paus mitt i allt!

Nu är jag inte lika sur längre, haha! Jag har svalnat av. Skönt! Nu är jag mer.. Stressad!
Har försökt pluggat och jag blir bara förvirrad! Tror jag förstår hur blodet går från hjärtat och ut till resten av kroppen och sedan tillbaka till hjärtat. Men typ inge mer? Tänkte att jag ska ge det ett försök imorgon då jag är ensam hela dagen! Försöka gå upp lite tidigare!
Ska iaf upp då Tomas åker och kolla om jag fått pengar. Har jag fått de så ska jag ringa veterinären med de bums!
Nu blir det film! Gullivers resor och kanske en kopp te? Hårbrömacka med skinka... Njaaaa, är inte hungrig. Mer sugen. HAr ju också kakor i kylskåpet.
Vi får väl se!
Har målat lite idag! Har verkligen inte målat på år och dar men läste en blogg då hon målade helt underbart! Så blev så inspirerad!
Kolla in bloggen här!
Försökte måla lockigt hår, de blev faktiskt bra! Lägger ut bild imorgon!
/ Ida
0 Kommentarer till "Paus mitt i allt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!