SÅJÄVLAFITTFÖRBANNATLESS

Jag är så jävla FITTFÖRBANNADKUKHELVETETSFANSKAP!!!! AHH!!!!H!H!!HH!H!
Jag var inte på en metodövning och nu vet jag inte okm jag fick G på tentan. Men de spelar ingen roll! För han man missat en jävla fuck metodövning (HJÄLP ATT ÄTA!!! MATA VARANDRA) så har man inte klarat kursen!!!! De skojar med mig?! Ska jag inte få pengar för att jag låg hemma sjuk och inte kunde gå på en lektion då vi matade varandra?! De är ju inte sant. Jag gråter. Är så arg!
DÖÖÖ!!!!!
Seriöst, jag pallar inte mer! Måste få de där pengarna! De här går inte! KAN JAG BARA FÅ MATA NÅGON SÅ JAG FÅR G!?!??!?!
0 Kommentarer till "SÅJÄVLAFITTFÖRBANNATLESS"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!