Summering!

Har ju varit i Lofsdalen sen i fredags så har inte varit speciellt aktiv här!
Ska se om jag kan summera lite!
Fredag
Jag gjorde iaf tentan på fredag morgon (Det gick verkligen piss! Omprov i höst, men då klarar man de med bravur istället!). Sedan åkte jag och Filippa till Friskis & svettis och skaffade gymkort! Duktiga vi är. Sen gymmade vi i typ en timme. Efter de mötte vi upp Annika på stan för lite fika! snackade lite skit och gick lite på stan, sen mötte jag upp mamma som också var på stan så vi fikade och gick också på stan en liten stund! Åkte sedan med henne hem för att vänta på att Tomas skulle sluta så att vi kunde åka iväg till stugan.
Vi kom inte fram fören efter tolv på natten! För vi stannade lite i Sveg och blev lite längre i Krokom och åt tacos.
Lördag
Vi vaknade vid nio tiden, men gick inte upp fören vid tio. Åt lite frukost och drog ut på en skoter tur! vi körde 4 mil, sen stannade vi och försökte grilla. Försökte alltså... De gick ju inte så bra. eller vi fick igång en eld men jag frös så himla mycket eftersom det blåste. Så vi åkte hem till stugan och grillade i kaminen istället!
På kvällen kom Erika, Helen, Malin och Malins kille! Vi spelade en massa spel! Jag och Tomas vann Familje Geni!

Söndag
Tomas och jag bestämde oss för att stanna en dag till i stugan. Så istället för att åka hem idag så drog vi på en 10 mils skotertur! Hur mysigt som helst!
Sen gjorde vi lyxmiddag då vi kom hem! Revbensspjäll, potatisgratäng och kantarellsås! Mumma!
Måndag
Vi städade upp i stugan och åkte sedan till Sveg för att äta lite middag och gå på dollarstore! Handlade en massa ramar och annat fint där! Som jag nu har stoppat mina nya kort som jag fick då jag kom hem i! Kom till Krokom vid tio tiden för att lasta av skotern och var då hemma i Lit vid ungefär halv elva!
En jätte mysig helg i stugan. Känns lite hemskt att komma tillbaka till verkligheten men också skönt! :D :love:
Idag
Vaknade klockan halv sju och gjorde iordning buren till katterna. För innan jag skulle till skolan så skulle jag lämna in mina små bebisar hos veterinären för kastrering!
Kändes så hemskt att lämna dom!
Sen skola hela förmiddagen om mikrobiologi, massa sjukdomar som man kan få med vissa bakterier. Riktigt intressant! Gillar den här kursen starkt!
Åkte sen iväg med Filippa för att gymma lite!
Vi ska gymma imorgon och på torsdag! 3 ggr i veckan blir lätt! ;)
For sedan iväg för att hämta katterna. Veterinären sa att de var ovanligt pigga och att Rasmus hade bara velat haft uppmärksamhet och gosa hela tiden! Mys katterna mina!
Nu ligger de och sover. Oskar är lite seg men Rasmus är mer i farten och pratar för fullt. Längtar tills jag kan ge dom mat! Känns så hemskt!
Imorgon blir det skola hela förmiddagen och sedan som sagt gym. Sen kanske jag ska bjuda över mamma på lite mysfika? Så hon får se vad jag köpt på dollarstore! :D
1 Kommentarer till "Summering!"
Postat av: Coquina

Söta katter =)

URL: http://coquina.blogg.se/
Datum: 2011-03-29 / Klockan: 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!