Tenta ångest!

Har inget att skriva. Pluggar.
Eller jo! tog 4 timmars paus och drog in på stan. Hittade ett par nya vårskor för 133 kr!! As billigt! Sedan tre trosor på cubus (Har typ 10 sånna eller mer :P Nästan alla färger!) och lite hårnålar. Blev inte mer! Fast jag och Tomas köpte godis och åt på sibylla! Fy på oss! Men de är sista fettodagarna!
För på måndag börjar mitt och Filippas hårda liv! Eller ja, medelhårda. Godsaker en gång i veckan och träning minst 3 dagar i veckan! För vi ska nämligen skriva in oss på friskis och svettis imorgon! Duktiga vi är :D
Nää, mer plugg innan jag går och lägger mig. Tenta ångest på hög nivå. Ska fixa kattlådan och städa lite. För imorgon åker vi ju som sagt. Så de vore ju kul om det såg lite fint ut här när man kom hem på söndag!
Puss på er och önska mig lycka till!
/ Ida
0 Kommentarer till "Tenta ångest!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!