What to do with it?

Jag har så mkt jag vill göra!
  • Gå till frissan! Behövs verkligen...
  • Köpa lite smink! Mitt börjar ta slut och bli gammalt!
  • Köpa nya skor! Yes! Mina tre andra skor har ju som sagt en massa hål i sig! Så behöver nya. Men nu när det är så mycket slask ute så känns det onödigt att köpa ett par fina tygskor som kommer förstöras! Kanske borde inverstera i ett par gummistövlar?
  • Kastrera katterna! Verkligen ett måste eftersom dom kissar i fotöljen och lite här och där! Blir nog prio ett... Även vaccinera Rasmus och märka!
  • Skaffa gymkort! Tränar mycket hemma nu, men ett gymkort skulle sitta fint på friskis & svettis!
  • Lite fina vårkläder! Helst klänningar, inte viktigt men vill haaa! Haha!
  • Köpa lite inredningsprylar till den kommande lägenheten!
Japp. De är nog de! Nu gäller det bara att prioritera pengarna och göra en eller två saker varje månad! Resten av den här månaden blir det: Kastrera katterna och skaffa gymkort, eller frissör.. Vet inte än! Men tror de blir gymkort! Så jag och Filippa kan sätta igång någon gång!
Nu ska jag sova! Hoppas inte jag blir väckt av katterna som väcker mig varje mogron mellan 05.40 och 05.50. Dödar dom snart xD Alltid Oskar som börjar! GRR. Snart får dom sova ute!
/ Ida
0 Kommentarer till "What to do with it?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!