Alone in Krokom än så länge

Kul! Någon har hackat min facebook och bytt lösenord. Min mejladress går inte heller att gå in på. Vad glaaad man blir. Så fick spärra allt nu.

Tomas åkte till Värmland imorse. Så nu är jag själv i 1 ½ vecka! Eller är i Krokom nu, ska till Lit imorgon. eller ikväll? Och Filippa och kanske lite fler? kommer i veckan och har sova-över-kväll med mig :D´

Kommer saknar min lilla älskling :love: Länge sedan vi var ifrån varandra så länge.

MAT NU!

Har förresten en as jobbig kurs så jag och Filippa kommer sitta instänga i skolans bibliotek för att bli klar med rapporter och tal med vetenskapliga artiklar. Fattar nada!

/ Ida
0 Kommentarer till "Alone in Krokom än så länge"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!