Måndagen den 21 november 2011

Trött tjej idag!! Gick upp tidigt för att ha min första kontaktlärarträff! Gick bra! Sedan planerade jag och ssk lite framtida examinationer och bedömningar! Nästa vecka smäller allt av!
Ska upp tidigt imorgon också. Men här är iaf ett exempel på hur trött jag var idag:
Står och drar mitt coopkort då jag ska betala i kassan för att få lite bonus och de står skriv in kod. Jag har ingen himla kod på mitt kort!! Så drar och drar. Sen efter en liten stund säger jag till i kassan att deras kortdragare inte vill ta mitt kort och att de bara står kod. Hon frågar om jag vill betala med kortet men jag förklarar att jag bara vill ha bonus men att de inte spelar någon roll längre för så mycket handlade jag inte.
Då kollade hon på mig och sa väldigt försiktigt som att jag skulle vara psykiskt sjukt: Fast vi är ju på ica... Så jag kollar runt och märker att vi är inte på coop utan ica maxi. Försöker förklara att jag är trött och alltid handlar på ica men de känns som att hon trodde mer att jag var psykiskt sjuk! Haha!

Japp! Och så trött är jag! Och ögonen svider, inte nog med de har jag fått en vagel i ena ögat! Blää ont.
Har pluggat lite läkemedelsberäkning och de går faktiskt ganska bra!
Sova nu efter ett skönt bad med älskling!
På onsdag blir det träning på min ledig dag med syster och sen TWILIGHT!
Kommit in i en period då jag är så himla kär, vill inte vara ifrån han en sekund. Härlig känsla!

2 Kommentarer till "Måndagen den 21 november 2011"
Postat av: Erika

Kanske blir kär av att höra hur sämst mitt kärleksliv är! :p


Datum: 2011-11-22 / Klockan: 18:37:02
Postat av: Bella

Uppdateraaaa. <3


Datum: 2011-12-04 / Klockan: 13:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!