Tisdagen den 8 november 2011

Var och tränade med Julia idag efter mit Hjärt - lungräddning - räddnings pass idag! De gick bra. Men vi tog det väldigt lugnt och det blev bara 40 minuter! Var så slut i kroppen och hungrig! På torsdag tänkte jag dra med mig mamma till  gymmet och träna stenhårt i Krokom! De blir nice de! Ska även hinna säga hej till Annika!
Skaffade gymkort på fristilen., MKT DYRT! Och hatar bindningstider. 399 kr/ månad i en termin har jag nu iaf. Och de var ändå studentrabatterat! GASH!
Har nyss kommit ur ett härligt bad och ska snart börja göra middag! Skärgårdssill och potatis står på listan! Sen ska jag krypa ner i soffan och invänta desperate housewives! Jippiie!
En kopp te vore gott nu!
Rasmus är gosgalen. Han lägger sig framför datorn och vägrar lämna mig ifred. Haha! Mys killen min!
Imorgon ska jag till skolan för att leka filminspelning hela dagen! Ska bli kuuul!!
0 Kommentarer till "Tisdagen den 8 november 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!