Måndagen den 24 oktober 2011

Jaha, Tomas fick ett samtal igår kväll av chefen hans som sa att han skulle iväg och resa imorgon, IGEN! Så nu ligget jag här ensam, IGEN. Men thats life! De suger bara att han ska vara borta typ hela veckan för nästa vecka åker han söderut i TVÅ veckor.
Bara börja vänja sig att vara själv då hans jobb kräver att han åker mycket. Men det är super triiist. Helst eftersom jag hatar att laga mat till bara mig! Skit tråkigt, så de brukar för det mesta bli något färdiglagat eller latmaskmat som potatisbullar!
Idag ska jag inte bara ligga i sängen, nej nej! Ska till skolan vid ett tiden och träna uppe i metodövningsrummen inför kommande examination på onsdag! Sen ska jag försöka lösa ett litet problem jag har! Börjar få slut på kattmat och vi brukar köpa en 10 kg säck för den är billigast i längden. Men nu är det så att jag har ingen bil. Visserligen är det inte super långt till affären men jag orkar knappt lyfta säcken TILL kassan. Så det är inget alternativ att gå hem med den. Antingen måste min kära mor komma in till stan så hon kan hjälpa mig eller så får jag köpa en mindre säck... Maten räcker iaf till onsdag så de tåls att tänka på! NEJ just ja! Kom ju på en as bra sak! Haha!! Har ju roayl canin allergimaten kvar! En liten påse. Se på fan, den kom till användning ändå! Wiie! Då kan storpåsen vänta tills Tomas kommer hem.
Sen måste jag öva, öva och öva inför examinationen hela dagarna! I pauserna blir det nog mycket film och serier! Känner på mig att jag kommer ladda ner i förväg nu när jag är ensam och se! Har en massa 90210 iaf!
Har skola 3 ggr den här veckan och börjar runt 13.00 alla dagarna. Så har typ redan vänt på dygnet. Inte bra då nästa vecka är tidiga mornar och sen är det praktik!
Mina släktingar kommer i helgen också! Typiskt att dom jämnt kommer då Tomas är borta! Får se om vi hinner till Krokom en sväng tillsammans innan han åker! Annars åker jag dit sjääälv!
Upp och äta lunch, göra sig iordning och sen skola!
0 Kommentarer till "Måndagen den 24 oktober 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!