Måndagen den 31 oktorber 2011

Hade skola idag men blev hemma då jag börjar känna mig sjuk!
Har försökt gett mig på hemtentamen som öppnade idag. Men den är inte som förra då man kunde se vad man gjort för fel/rätt. Nu får man se hur många rätt man hade sen inge mer. Så den känns jätte omöjligt. Suck! Måste låna lite böcker eller ta hjälp av lite klasskompisar om jag inte klarat de innan torsdag iaf! Men man kommer långt med internet och lite te!
Igår var Tomas och jag och åt på Eastern Palace och sen gick vi på bio och såg In time! Den var bra, man började verkligen fundera hur man spenderade sin tid!
Anledningen till att vi myste så mycket var för att Tomas EGENTLIGEN skulle åka bort idag och vara borta i två veckor! Men nu blev det ändrat och han kommer hem ikväll, åker bort imorgon och är borta till torsdag/fredag. Sedan ska han och jag ta oss till Krokom och hälsa på mina släktingar som kommer från Sthlm på onsdag! Dom sak väl säkert hit också och se hur vi bor!
Halloween festen i lördags var lyckad! Har lite bilder som jag ska försöka lägga ut sen!
Nu ska jag dricka lite te och se på tv och sen ge mig på hemtentan igen! sen blir det nog att läsa böcker och ta hemtentan imorgon igen!
Får se om det blir skola imorgon! Känns onödigt om jag känner mig sjuk och vill bara sitta med hemtentan!
Men har ett obligatoriskt moment som  jag måste gå på iaf. Men de är på eftermiddagen!
0 Kommentarer till "Måndagen den 31 oktorber 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!