Tisdagen den 11 oktober 2011

Gud vad god middag jag ska äta! Skärgårdssill, potatis, romröra, avokado och räkor! MUMS!
Sedan blir det fotbollskväll på Olearys med lite folk från klassen!
Får se hur de går, jag som hatar fotboll! Haha!
Idag var det venprovtagning på skolan. De gick super bra och jag hoppas jag får examinera i de!
I lördags drog jag ut och festade, festade lite för hårt. Men roligt var de! blir nog party i helgen också av en liten anledning.. Festar för mycket så isåfall blir denna helg sista på läänge!
Myser på här hemma i kalla Östersund iaf!
Och min kropp är lika skum som förut fast med lite mindre värkar!
Har blivit sjukt trött nu iaf. Vill bara ligga i soffan, äta, sova, tv. Orkar ingenting alls. Inte bra! Har även skit ont i munnen då jag har fått en feeeet inflammation i tandköttet. Stackars mig.
1 Kommentarer till "Tisdagen den 11 oktober 2011"
Postat av: Anonym

Ja det är lite grönt fortfarande :) men vi hade också minusgrader i natt :'( var tvungen att cykla till jobbet stående för sadeln var full av is :-(

URL: http://eliika.blogg.se/
Datum: 2011-10-15 / Klockan: 10:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!