Tisdagen den 18 oktober 2011

Yes, idag var jag super duktig och försov mig! Är inte så chockad då jag somnade super sent igår. Men då jag kollar ut så inser jag att de kanske var bra att försova sig idag? Regnar som bara den och stormar. Så tror jag stannar inne hela dagen!
Vid fyra tiden kommer Fille hit! Ska hinna ladda ner en skräckfilm tills oss och då hon kommer får vi kila ner på affären och köpa lite middag, toalettpapper och snacks tills ikväll! Ska bli super mysigt! Och slippa sova själv är ju bara ett stort plus!
Tänkte jag skulle ta mig upp ur sängen snart. Men de är så himla kallt! Och min säng är så varm och mysig.
Men borde städa, sedan gå ner och boka tvättid och plugga lite innan Fille kommer!
Våran grannes hund har skällt hela morgonen ute på balkongen. suck..... Eller de låter mer som han ylar!
0 Kommentarer till "Tisdagen den 18 oktober 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!