Torsdagen den 20 oktober 2011

Jätte mys middag igår! De måste verkligen göras om!
Just nu sitter jag och kollar på klockan, tycker den är lite väl mycket då jag inte ätit frukost eller gjort något vettigt än!!!
Ska plugga en massa idag! Göra lite farmakologiprov, gå igenom bäddning & personlig hygien som vi har imorgon och skriva upp allt viktigt inför examinationen nästa vecka!
Gör jag de kan jag vara lite mer ledig i helgen och bara öva praktiskt till examinationen!
Jag planerar nämligen utgång på lördag! Vore kul!
Men jag och Tomas har inte myst på länge så de vorde ju mysigt att bara vara vi också! Han kom ju hem igår så ikväll blir det paranormal activity 2!
Sen nästa helg får jag se om jag vågar pallra mig iväg till bion och se trean! TveksamT!
0 Kommentarer till "Torsdagen den 20 oktober 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!