Torsdagen den 6 oktober 2011

Ska snart bege mig till skolan för att träna lite injektioner! Hörde att man inte bara behövde sticka på dockan utan fick också sticka på varandra! NEJ TACK! Haha!
Super fult väder ute! Bara regnar och blåser så ser inte fram emot att gå ut!
Har varit en rolig vecka men mycket plugg! I Helgen ska jag koncentrera mig på läkemedelsberäkning och även förbereda mig inför kommande metodövningar!
Men imorgon blir det inge plugg för då ska jag leka med Annika hela dagen!
Åt nyss kräftsoppa, mums! Men de var så lite kvar så tror jag kommer bli hungrig igen om någon timme! Kanske borde äta lite mer innan jag åker?
Ja, lika bra!
...?
0 Kommentarer till "Torsdagen den 6 oktober 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!