Argare tjej

Blir galen på Tomas jobbtider! Han jobbar ALLTIIIID över. Och plus övertiden så ska han ta sig hem ifrån där han är och han är ALLTID minst två timmar bort. Sena middagar, ser varandra typ 2 timmar om dagen. Hur kan man ha ett jobb där man jobbar över VARJE dag?!?!?! Jag förstår inte de!
Blir galen. Är säkert trött och de är en massa skit som spelar in i mitt arga humör men just nu är jag arg! Inte på han men på hans pissjobb!! Sen får han sämst betalt och allt är bara sämst med de!! Han fattar ju inte att han ska ha betalt för all övertid! Man kan inte ta ut all tid i ledighet för han har typ 200000000000 miljonter triljoner timmar!
AH! Märks de att jag är på dåligt humör eller?
Ska lugna ner mig. Men vet inte vad jag ska äta för middag. Vill inte ha något för jag är så sur och trött. svälta ska jag. Eller vill ha sushi men pissjobbTomasblää har BILEN. Så tar mig inte ner på stan om jag inte cyklar men då kommer jag frysa ihjäl!
Går och lägger mig. Orka vara uppe då allt bara är piss!
0 Kommentarer till "Argare tjej"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!