Fredagen den 23 september 2011

Annika, ring mig! De vill jag säga med den här bilden. Vill höra om mötet!
Puss!
Ska snart iväg och äta på Athena med älsklingen!! Ah vad jag saknar han! Vi har badat och bara mys hela dagen så nu blir det lite mer dejting! Efter middagen blir det bio!
Imorgon kommer mamma, Linnea och Julia som är utslängda från huset för pappa ska ha tipskväll med sina polare! Så vi ska mysa här och göra sushi! MUMS!
Athena var de ja!
1 Kommentarer till "Fredagen den 23 september 2011"
Postat av: Annika

haha min mobil är cp som vanligt!! men ringer dig imorgon för antar att det är natt för dig nu;P haha <3


Datum: 2011-09-24 / Klockan: 01:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!