Kärleksfjanten

Har pluggat lite idag. Sen har det bara blivit en massa tv-tittande. Keeping up with the Kardashians, bra serie!Haha.
Saknar Tomas jobbigt mycket. Vet inte vad de är med mig alls! Men får träffa han ikväll. Vill bara att tiden ska gå fort och att klockan ska bli nio. Känner mig lite uttråkad också. Trött och slö.
Ska chatta med tjejerna i min grupp sen och försöka få till det sista i kommunikationsuppgiften. Hoppas vi får till allt bra! Känns som att jag är en liten slappis just nu i skolan. Känner inte att jag har super press på mig och egentligen behöver jag de! Inga tentor känns för slappt och min självdiciplin är sämst. Hoppas jag får tillbaka pluggandan snart! Vill egentligen bara ha lov och mysa hemma med Tomas.

Min!

Snart är det middag och jag ska se de sista avsnittet av serien sedan ska jag läsa lite mer i min pluggbok om utvecklingspsykologi!

Vad händer i veckan då? Inte jätte mycket plugg utan de blir nog mest till att sitta hemma! Ska försöka städa och måla klart min tv-bänk! Sen ska jag tvinga över Annika hem till mig så hon kan få sin present!
Hoppas på en bra och mysig vecka med ett gott nytt humör nu när jag börjar ta bort alla fejkade skit hormoner!


0 Kommentarer till "Kärleksfjanten"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!