Kräftsoppa

I fredags var det party här! De var verkligen så himla kul! Har inte haft så roligt på länge! Blev tyvärr lite för mycket och natten,morgonen och hela dagen var inte så super rolig! Men de var det värt!
Igår gjorde jag kräftsoppa! Gud vad gott det blev! Recept finns HÄR!
Insåg idag att jag inte kommer hinna få boken jag beställt så sak ringa och avbeställa den imorgon! Får lösa det på ett annat sätt!
Ska möta min grupp för att snacka ihop oss till de 3 gruppuppgifterna som vi har! Vi är typ klar med en! Så detta kommer gå bra! Nu måste vi bara öva lite på vad vi ska säga! Haha!
Lite mer kräftsoppa nu kanske? Den måste ju ätas upp!
Julia kommer hem idag också! Jippie! Ska till Krokom imorgon och nog sova över! Ska även hinna besöka lilla sjuka Annika och förhoppningsvis göra henne på lite gladare humör! Tihi!
Puss på er!
0 Kommentarer till "Kräftsoppa"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!