Måndagen den 19 september 2011

Efter en super mysig dag på staden med fröken Dahlgren drog jag hem till Krokom och mös med familjen! Mina katter är äntligen hemma och så fort dom är inne imorgon efter middagen ska vi hem! Har skola på onsdagdag och tvättid på kvällen. Sedan blir det 2 dagar av ensamhet tills Tomas kommer! Ska plugga och städa tänkte jag!
Idag på stan skulle jag hämta ut biobiljetter till pappa och komemr dit (ska ha tio stycken) och då vet inte riktigt hon i kassan hur man ska göra. Så hon gör fel ett antal gånger och jag känner hur dom bakom mig börjar bli irriterad! Och efter ett tag säger hon: Jag råkade trycka kontant så kan du hämta ut kontanter?
Snäll som jag är tar jag med mig Annika ut i ösregnet och går till närmaste automat för att hämta ut pengar.
Då jag kommer in ger hon mig en godis påse och säger: Jag fixade en påse! Då tror ju jag att hon gett mig någon godisbit eller något för att jag var tvungen att gå igenom allt de där för att hon gjorde fel så jag säger: Men gud, tack så mycket!
Men nej då, godispåsen innehöll bara mina biljetter. AH! Jag hade bjudit på något om jag gjort bort mig så totalt.
Suck, ska köpa godis imorgon då jag sitter för mig själv och tröstäta till idol med mina katter. HAHA!
Måste ju spara mina krafter till tvättiden. Tvätta själv igen och bära ner dom där överfulla, tunga tvättkorgarna. Tycker faktiskt synd om mig själv måste jag erkänna!

Ska försöka ta mig igenom den där utvecklingspsykologiboken också! Eftersom Tomas kommer hem i helgen som sagt och vi inte sätts på länge nu under en längre tid blir de nog inte mycket plugg! Så ska försöka ha lite självdiciplin denna vecka!

Har haft ont i hvuudet i 5 dagar nu och pratade nyss med ERika som också haft det länge! Jätte jobbigt. Så vi ska nu börja dricka massa vatten! Minst 5 glas varje dag + annan dricka. Får väl se om de hjälper då inte värktabletter gör de!

Nu sängen och läsa lite!

0 Kommentarer till "Måndagen den 19 september 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!