Onsdagen den 28 september 2011

Examinationen gick toppen och läraren var mycket nöjd över vårat arbete! Det känns bra! Nu är en till kurs klarad!
Metodövningar nästa! Läsa,läsa och praktisera mycket! Hoppas jag får boken jag beställde igår innan nästa vecka!
Idag ska jag bara sitta här hemma och inte göra ett piss! Äta kakor och dricka te!
Imorgon ska jag däremot städa och göra fint!
Hoppas jag får min klänning från Nelly innan fredag! Tror inte de, men de gör inte så mkt för har ju en annan klänning som jag inte använt än! Är jätte party sugen! Vill bara gå på systemet sen att alla kommer hit och bara ha kul!
Ondare i axeln idag. Buhu. Kan knappt lyfta..
Te och tv nu!
0 Kommentarer till "Onsdagen den 28 september 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!