Tisdagen den 20 september 2011

Sitter nu i lägenheten och slappar. Ska snart dammsuga lite och sen blir det mer plugg!
Ska nog ta det ganska lugnt idag och bara mysa! Har inte så mycket att plugga och tydligen hade jag inte så mycket att städa heller!
Har köpt lite Never stop så ska bara njuta framför tv:N! Duscha och göra sig lite fräsch till en heldag imorgon på skolan måste göras också!
Ska till skolan klockan 09.00 och träffa min grupp! Vi ska lägga upp våran redovisning som är imorgon klockan 13.00! Har haft såna slappa dagar så det känns skumt att hela dagen imorgon från 09.00 - 22.00 kommer vara full med saker jag måste göra! Men sedan väntar slappa dagar med lite plugg och bara mys med Tomas och familj!
Mitt liv är underbart. Kunde inte haft det bättre!
0 Kommentarer till "Tisdagen den 20 september 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!