Tittut!

Tänkte bara kika in och säga att allt är bra, jag lever!
Första skoldagen idag sedan jag gick på sommarlov! Kändes hur bra som helst att vara tillbaka. Vi hade psykologi (Som är så himla intressant!) och en lärare som var bara så underbar!
Så första dagen, lyckad!
Cyklade sedan hem (Ni läser rätt, jag cyklade till skolan! Tog inte bilen, utan cykeln! Höll på att dö för min kondition är säääämst!) men påväg hem svängde jag förbi veterinären för att boka tid till Rasmus som har sår över huvudet och halsen sedan lite blåsor här och var i munnen. Han har haft det länge och de verkar inte vilja gå bort! Så nästa onsdag 13.30 har jag tid!
Åt sushi till middag och plocksallad till lunch. Lyxade verkligen till de! Inga kolhydrater dock! Tihi.
Nu blire sängen för att orka med en halvdag i skolan och föra en massa anteckningar! Filippa kommer hit och kollar på min lägenhet och sedan ska jag börja plugga! Ska ju göra lite frågor till i helgen och hunnit läsa ut två böcker! Men jag jobbar på de!
Förstorade dessa två bilder för någon dag sedan och de kom idag! Så de ska upp på min vägg så fort jag köpt vid färg och målat ramarna de ska vara i!
Hoppas min beställning från Nelly kommer imorgon!

God natt!
2 Kommentarer till "Tittut!"
Postat av: Anonym

varför äter du inte kolhydrater? :O


Datum: 2011-09-07 / Klockan: 18:29:20
Postat av: Ida

Jag äter de men gjorde inte de just idag :P Annars så finns de ju dieter då man inte äter de så de var ju inge nytt :P

URL: http://idafh.blogg.se/
Datum: 2011-09-11 / Klockan: 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!