Torsdagen den 22 september 2011

Gud vad bra jag sov inatt! Har inte sovit såhär bra på veckor ska jag säga er! Riktigt skönt. Och katterna väckte mig bara en liten stund någon gång på natten men sen var de tysta! Underbart att vara utvilad!
Ska snart springa ner på affären och köpa lite hårfärg! Börjar få utväxt och mitt hår ser lite urfärgat ut!
Löven på träden har verkligen blivit gula. Kallt är det. Vintern är säkert snart här. Uscha!
Frukost sen affären!
1 Kommentarer till "Torsdagen den 22 september 2011"
Postat av: Erika

Fast tog bilden från google så är inte från spelet :D Så dum är jag inte. Mohahaha ;)

URL: http://eliika.blogg.se/
Datum: 2011-09-22 / Klockan: 21:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!