Tråkigt lördag

Var hos Annika igår! De var jätte roligt och mysigt som vanligt! Idag har jag pluggat och bara slappat. Är riktigt uttråkad nu måste jag säga då båda syskonen är borta och mamma och pappa snart ska sova. Haha, känns som att sitta själv i lägenheten... De här söög! Tråkigt lördag. Längtar efter Tomas också vilket är jobbigt då han är i Sveg. Han har också klippt sig korthårig så de ska bli kul att se! Sist var han så himla snygg!!!
Så hoppas de ska bli söndag kväll fort så jag kan kramas!
Om min hvudvärk är borta tills imorgon (Har haft den i typ fyra dagar nu) och de är fint väder så ska jag ut och gå lite tror jag! Vore härligt! Eller spriiinga lite?
Sitter och spelar Country life på facebook. Så tråkigt har jag. Hatar att vara uttråkad. Kommer inte på något att göra heller...
Ska sluta äta mina p-piller och testa något annat som typ p-plåster och se ifall jag mår bättre av dom då jag TROR att de är mina p-piller som spelar spratt med mitt humör och min kropp! Så får väl vänta ett litet tag tills jag har bestämt vad jag ska haaa!

Man kanske ska lägga sig och läsa och sen sova? Vad ska man annars göra... Fast jag låg i sängen till halv tolv imorse är jag trött. Men lär ju inte kunna sova!

0 Kommentarer till "Tråkigt lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!