Aktiv vecka!

Sprang som vanligt igår 5 km! Klådde min tid med en minut! Wiiie! Men förstår inte hur jag ska klå den igen! För de var verkligen jobbigt, stannade 10 sekunder för trodde jag skulle spy precis innan målet men sen tog jag de sista krafterna och sprang in! Haha!
Får väl se nästa helg! Bara inte tiden blir sämre så är jag nöjd! Tomas klådde sin tid med 3 min!
Idag är ännu en solig dag! Tomas är påväg till innebandyn och jag ska dricka lite te och se kardashians, haha! Halv fem drar jag iväg till gymmet för att gå på mitt andra cx pass denna vecka! Är faktiskt lite stolt över mig då jag har varit super aktiv denna vecka! I onsdags så vart de dubbelpass på gymmet, i torsdags så gick jag ner till dollarstore och tillbaka (De blir typ 8 km), igår sprang jag 5 km och idag blir de ju cx! Känns i kroppen att man varit aktiv för har träningsvärk lite här och var! Haha!
Igår var vi på bio också! Såg battleship! Lite töntig här och var men den var verkligen hur bra som helst!!! SE DEN! Men se den på bio!
Många bra skådisar också!
0 Kommentarer till "Aktiv vecka!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!