Söndagen den 22 april 2012

Igår var jag bakis!
Men drog mig ändå iväg till Krokom vid tre tiden för att kolla då Linnea spelade Krokoms cup!
De gick inte jätte bra åt laget men jag tyckte iaf att Linnea var jätte duktig!
Efter fotbollen drog jag hem till Annika för lite te och skitsnack! Satt där i 3 ½ timme och tiden bara flög förbi! Kollade på klockan och helt plötsligt var den nio! Haha! Och stor hade magen blivit! Rund och fin! Snart dags för bebis!! Kollade även på bebissängen, vagnväskan och en massa andra bebisgrejer! Allt var så sött och fint!!
Idag så ska jag ut och springa mina 5 km! Just nu känns de jobbigt! Men ska verkligen försöka dra mig iväg! Blir nog ingen rekordtid men bara jag drar mig ut så blir jag stolt! Haha!
Hoppas på jobb imorgon! Ska nog över till Annika också och mysa!
1 Kommentarer till "Söndagen den 22 april 2012"
Postat av: erika

Är den 22a idag ;) tiden går fort


Datum: 2012-04-22 / Klockan: 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!