Cx-pass!

Snart kommer Julia och hämtar upp mig för vi ska nämligen iväg på våran första gruppträning på Fristilen!
Idag blir det Cx, det är ett pass som bara är 30 minuter. Man tränar mag- och ryggmuskler! Innan passet ska vi värma upp lite på rullbandet och få med lite kondition!
Imorgon ska jag nog till gymmet och springa en massa på rullbandet! Har ju gått ner så mycket och igår åt jag jätte mycket choklad så måste träna träna träna nu!
Har pluggat en massa instuderingsfrågor idag. Känns som att man inte kommer någonstans fast man gjort jätte mycket.
Sen så räcker det inte med att göra 500 frågor och göra en massa gamla tentor utan man måste läsa 3000 sidor och lära sig ALLT. Jag dör. Man får faktiskt riktigt mycket ångest.
Så det ska bli riktigt skönt att komma iväg till gymmet och få pressa lite!
Så imorgon blir det till att gå upp tidigt, plugga och sen dra iväg till gymmet! Ska även hinna städa lite för jag tycker de ser så stökigt ut här!
Nu ska se lite biggest loser så att jag blir peppad!
De tre nagellacken jag fick av mamma och min ring <3 På den här bilden hade jag inte målat alla naglarna men de har jag nu! Riktigt färgglada är dom! Tihi!
0 Kommentarer till "Cx-pass!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!