FML

Gud.. Jag har seriöst inget liv längre. De senaste veckorna har jag bara plugga, pluggat och pluggat till dehär dumma provet som är om 2 dagar.
Jag längtar så mycket tills de är över så jag kan få tillbaka livet och umgås lite! Ha lite kul och inte bara sitta instängd med en massa skit böcker.
Ska plugga imorgon med lite klasskompisar! Sen på torsdag. Och efter de får de fan bära eller brista! Känns just nu mer att de ska luta åt brista hållet... Fast jag pluggat går typ inget in.. suck..

Har typ ägglossning, har fett ont i magen. Så nu vet alla de. Haha. Åh är på dryghumör. Vart är Josse då jag behöver hennes humor?

Sova, upp sju imorgon för att plugga. Blä, FML. Behöver semester. En skön utomlandsresa nästa vecka, någon som är på?!

0 Kommentarer till "FML"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!